Rabu, 1 Jun 2011

Lawatan kerja ke Tapah, Perak

Esok aku gi tapah so hari nie aku kene turun ipoh..pagi2 morning aku mesti ade sana..tp kali nie aku turun sorang2 jer...untuk wat comfirmation from my drawing...kira mcm final measurement la...hehehehe...projek mcm2 dah aku wat dari rumah sampai ke dewan...nak cakap besar xla..tp dah satu malaysia aku round..Mungkin itulah untung dok ibupejabat nie...mcm2 ragam n peel manusia aku tengok..Yang kaya mcm biase lah suke show off nie,,buat amal kebajikan pun nak panggil media.org kampung entah ape2 lagi ( pada aku ikhlas ke macam tue..) tp xsemua lagi lar perangai mcm ginie..Yang miskin dengan cara dia...ada yang usaha dan ada yang dok menanti bantuan jer...itulah adat resam orang kita,dulu kini,dan selamanya...

Tetiba fikiran ku melayang...terkenangkan awek ku dulu dirampas org dengan cara xgentleman..kenapa org dengki dengan aku?..Mula aku fikir nak mcm nie sama hujung nyawa aku jer..setiap manusia ada hati perasaan..ingin bercinta dan dicintai...Allah menjadikan lelaki dan perempuan untuk berkasih ( bercinta ) agar saling menyayangi diantara mereka...Haruskah aku berbuat mcm jantan rampas awek dulu?...oooo tidak tu bukan diri aku..biar aku mcm nie dari kacau kebahagian orang lain..Biarlah aku cr wanita yg benar2 faham akan aku nie...biar dia ikhlas menerima aku seadaanya kat hati dia..aku xnak dapat dia ( jasad ) tp bukan hatinya, umpama aku berkasih dengan patung bernyawa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan