Rabu, 1 Jun 2011

Bolehkah aku ke menara gading?



Tengok org lain berjaya..aku punya niat yang sama...pada aku dapat ke menara gading pun dah syukur..setakat nie adk bongsu jer dah sampai...dia amik accountant..aku lak? ingat nak lanjut kejuruteraan senibina awam jer kerana mmg sama tugas hakiki aku sekarang nie...maybe pas aku kawen nak berbincang dengan isteri nak wat PJJ ( bukan perjalanan jarak jauh )...kalo isteri kata ok..aku teruskan sbb bidang aku nie bole dikatakan byk guna duit...nak wat assignment lar, model bangunan lar, drawing lar.paper itu enie....tp kalo dah kuar t insyallah..aku leh bahagiakan anak isteri aku pulak...nie anggan aku jer..entah tercapai entah tidak...Nak gak bergelar Ar. kat depan nama aku tue bermakna archictec...gaji pun ribu2...harap aku xgelap mata dengan sume nie...biarlah aku yang nie..tau dimana bumi dipijak...Amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan