Rabu, 1 Jun 2011

Hidup aku kini

Macam org lain..aku mulakan hidup serupa org lain cume aku nie dah single jer..xde lagi sms kata sayang,yang ada sms member aku...sal kerja..Sebenarnya aku xsuka hidup nak berseronok nie,entahlah mmg bukan jiwa aku..org kata kolumpo tempat pesta ( aku lak sebaliknya )..aku suka dok umah ..sampai bro2 kat apartment aku nie kata mcm anak dara,arghhhh boh jalanlah..aku bukan susahkan ang pon...Mungkin sbb aku dah merasa susah dan getirnya hidup..jadi aku insaf....

Sekarang tiap jumaat aku cungkit balik kampong...jumpa mak abah..lagipun aku ngah nak siap kan umah mak abah kat kampong tue..kwn2 lama pun aku cari macam jejak kasih..kawan2 aku sume tua dari aku 35 - 55 keatas that way aku senang bersembang dgn ayah awek aku dulu..bab politik, kehidupan, masalah terkini sume depa sembang secara xlangsung aku leh tambahan pengetahuan sikit..amik yg positif jer..hahaha..member yg bawah 35thn pun aku der..tp mereka nie byk main2 sembang...aku just layan jer ( muke mcm boring )..kawan biar beribu..isteri biar satu ( pada aku yg pertamalah pengalaman terindah... )...Aku nie jenis cepat faham org..so agak2 lar nak berkawan dengan aku,..hahaah kalo aku tgk pelik2 pastu jangan haraplah aku nak join lagi...aku nie suka buat lawak kadang2 kritikal gak lawaknya...aku pun kalo dah diam mmg xdengar suara langsung...aku kalo wat kerja mesti nak bersih dan aku check setiap benda aku wat tue...aku dulu bergaya skrg biase2 jer...aku nie mmg pelik kan....tp itulah aku...bila sayang aku betul2 sayang tp kalo dah benci ,aku benar2 benci...so jgn bagi aku jd benci...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan