Rabu, 1 Jun 2011

Kenapalah wanita mudah cair dengan lelaki

Nie xgirl kata mase dia break dengan aku 9 bualan lepas..katanya
" saya duduk jer kat dia ati saya cair..sy xtaw nak pilih abg atau dia.dua2 sy sayang"
" dia kerap kol,msg sy ,abg malam jer..dia sanggup wat aper jer..xpayahlah saya citer ape dia sanggup wat tuk saya, abang hanya mampu tanggung sara hidup saya jer mase dekat sini ".
" dia sayang saya..saya dah jatuh hati kat dia walaupun baru kenal "

Tahniah la aku ucapakan perempuan macam nie..aku xharapkan balasan..tp aku nak sangat tengok kehidupan dia pasnie,nak sesangat tengok..dengan kebagusan ayat dia sembur kat aku dulu tue...mungkin aku nie manusia biasa xsehebat jantan tue...pas 4bulan kemudain dia sms aku " abg ,terimalah saya balik saya dan insaf, budak tue ramai kawan perempuan...tp dia xnak lepaskan saya,kalo dia nak lepaskan saya biarlah cara elok "....Bullshit
apa! ingat aku nie rumah kebajikan tuk terima dia senang2 jer..Mase dia dengan aku xpenah sekali aku nak wat benda bukan,sbb ayah dia pesan kat " tolong jaga anak pakcik nie " tue aku pegang sampai putus..aku mmg hormat amanah org tua...Fuh! sekurang2nya aku dah tunaikan amanah pakcik tue, anak dia hilang mahkota bukan masa aku jaga dia...Aku kesian kat pakcik tue ..mlm masa kami break off aku sms dia kata kami dah putus..dia kol aku suh aku pujuk anak dia...aku xsampai hati nak ckp ank dia dah xsuci..family dia ade adk ( insan istimewa ) aku xkisah..pada aku kalo nak dia , fmily pun kene syg juga..mak abah aku pun dah kenal family dia...alih2 jd mcm nie hancur impian aku..ibarat jatuh gebuk kat lantai ( kalo korang nak bayangkan mcm na...senang..korang penah tengok kan citer  mr bean masa nak stat kan dia jatuh dari cahaya tu kan..ha mcm tu la aku.. )

Aku penah tanya mcm na boleh terlanjur ? ,  dia  siap cakap :
" saya wat ketika sedar..mase lepas bersama tue ade benda itam kuar mcm darah..;.dia pakai dan kadang xpakai masa terlanjur tue  ( korang fahamlah apa benda tue, aku jijik nak tulis )"
Lelaki mana xhangin..aku sayang dia pun xsampai nak buat benda nie...aku nak zuriat aku biarlah dari hasil perkahwinan yg sah...Puas aku fikir sbb kesian awek aku leh terlanjur mmg xlojik melainkan dua2 yg nak wat benda tue...

Nie lah nasib aku.....sampai sekarang aku masih mencari dan mencari....adakah ada jodoh aku kat muka bumi nie..kejamkan aku selama ini....Org penah berkata " Manusia xkan hargai ape yang ada kat dia, bila dah tiada baru menyesal .." pada aku benar sumer tue...Aku harap pasnie tiada lagi jumpa perempuan macam nie...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan