Rabu, 1 Jun 2011

Kul 5ptg dah hampir, macam biasa opis tutup so kita kenelah balik kan...Dah rutin aku..balik umah solat asar,basuh baju, iron baju, tgk tv...sekarang aku suka tengok drama Nora Elena.Best gak layan citer cinta sekali sekala...memang cinta itu indah cuma aku jer belum berpeluang menikmati bertapa indahnya cinta itu..Layan2 ,magrib aku xtinggal..pastu sambung balik sampai habis....kadang2 ade gak mak or abah talipon tanya khabar anak sulung lelaki diaorg nie...aku syukur dapat mak abah mcm nie spoting...

Malam pas isyak..layan sinar fm..dengar lagu2 lama...aku suke editing gambar , kadang2 membaca buku or paper kerja aku yang lepas...itulah rutin aku kat apartment di pinggir kota nie..korang baca pon boring ( apatah lagi aku yang dok menulis nie...)...

Apartment aku nie..segala manusia dok sekali...bila dah campur mcm2 masalah timbul..mula dok sini..ade pergaduhan sampai polis datang, kebakaran ( bukan besa tapi sampai kol bomba..haru betoi ), nak bunuh diri kerana mak xterima pak wer pun ada..Mcm2 kerenah2 dah aku lalui kat sini..Bila pagi bas wat bising sampai aku pun mcm drebar bas bgn awal...lantas terus aku solat subuh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan