Rabu, 1 Jun 2011

Esok balik kampung...jumaat aku ade kerja kat tapah lak..guna keta sendiri lak tue..sekali sekala lagipun aku terus balik umah.Lama dah aku tak jalan jauh dengan dengan mira moderno aku..Dulu kete aku nie xla nak grand mcm sekarang...tp pas aku break off..duit tuk kawen tue aku bagi kat kete tue jd hensem sikit dari dulu...separuh lagi aku sambung umah dalam 8k jugak.Mungkin itu hikmah aku clash dulu kot...Allah bagi aku sebuah hadiah ..hati aku tenang bile tengok mak abah gembira bila aku sambung umah,tu jer aku mampu tuk gembirakan mereka buat masa nie.Harap anak2 aku pun akan balas aku mcm nie gak t ,insyallah...Lagi satu aku rase gembira sbb keta aku dah ok dan kira cun la dari kancil biasa...Itulah hikmah aku dapat pas clash hari tu..bab xgurl tue aku dah campak jauh2 dari hidup aku..pada aku dulu dia adalah segalanya..aku jujur,setia,sanggup aku xlayan perempuan kat sekeliling aku kerna dek setia.

Mungkin setia aku dah salah orang...
Mungkin aku dah wat silap bercinta dengan dia...
Mungkin dalam mase tue aku alpa kat fmly..( wlpn tiap2 bulan aku kirim duit )
Mungkin aku dah sayang dia lebih...

Allah dah bagi aku petunjuk,Dia selamatkan aku dari tertipu dengan xgirl dulu...Terima kasih Allah..Sesungguhnya aku berdosa Ya Allah..Aku bermohon Dikau berikanlah kehidupan bahagia untuk aku selepas nie...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan