Rabu, 1 Jun 2011

Kenapalah aku xleh tahan airmata aku nie...

Ketika bersolat ketika dengar kisah awek aku dah rosak tue..memang air mata aku mengalir ( sedangkan arwah adik aku meninggal dulu pun aku leh  tahan ,kenapa sbb perempuan nie air mata aku xleh tahan )...ketika dalam solat ,aku menangis? sebak sangat hati..tp baru aku dapat rase bahawa Allah tu dekat dengan insannya,bila jd sesuatu baru nak menangis..kenapa aku xmenangis dlm solat2 sebelum nie...Aku rase pas solat jadi tenang hati nie..tp mmg xde mood..wat ape2 pun xmenjadi...malam2 xleh tido...nielah kot seksanya kalo kita dah bagi kasih sayang sepenuhnya kat seseorang...

Memang xmacho lelaki menangis..pada aku itu sesuatu refleksi minda tuk ilang stress..kat mana kita nak luahkan semua masalah tue..nak marah member ( alamat kene terajang la ) nak jerit di bukit ( kl mana ade bukit2 tinggi lagipun aku nie gayat ) nak jumpa pakar ( baik aku guna duit wat kete aku jer )...nak story kat org kita percaya ( aku mmg xde nak trust member2 )..so aku memanjat doa dan berciter kat Allah jer pas solat,agar aku kuat untuk tempuhi dugaanNya nie.....derita or sengsara kita ja yang rasa org lain yang xkene boleh kata bersabar yea..tu jer lah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan