Rabu, 8 Jun 2011

Salahkah aku silent?....Salah aku tegur..?


Adk yana sedih sbb aku dingin dengan dia...aku nie terkilan kalo perempuan cakap " lu " , " wa "," gua " ala cina kat aku terutamanya org yg aku sayang..entahlah aku nie emo sangat kot...aku rasa mcm org tue xrespact jer kat aku...Maybe aku nie dah meningkat usia kot hehehe..( sajer wat2 gelak ) aku nie bole diajak berlawak tp biarlah kene caranya....Aku rase kadang2 aku lak nak kene paham sikap org...tp saper yg peduli kat aku....xde pon...nothing just empty and broken heart only...and whatever i do it gonna be worst...arghhh...stress akuuuu....

Buat adk yana...maafkan abg...abg xnak marah2 adk...sbb adk cepat touching jd biarlah abg silent jer..walaupun jawapan abg bg adk anggap xlogik...abg nak adk jd matang jer ..so please lar be mature,...you're not a little girl anymore....Abg sygkan adk yana..tue abg xnak ckp lebih2...
Abg faham adik mmg hari2 sedih....dan abg xnak adk sedih....

Bab dingin plak....abg takut lar terlampau rapat...abg takut abg sygkan adk lebih dari adk angkat...Hati, kita xmampu nak rungkai apa yg tersirat dalamnya...jd biarlah ade gap dalam hubungan kita...Adik ada kekasih yg baik..kaya...yg bole sygi adk seadanya...Dan adk ada kata adk nak bersama dia..Abg doakan kebahagian tue....Abg dapat tengok adik bahagia pun da ok....

Tuelah penjelasan untuk adk....Abg amik berat sbb simpati dengan nasib adk..tp adk kata adk xperlukan simpati...abg faham adk nie keras hati...tp sekurang2nya kalo ade org simpati tue ucaplah terima kasih ...( abg xminta sgt ucapan sebegnie ) sebagai menghargainya...Abg bukan nak cari salah adik..cuma nak wat teguran sejujurnya....Memang adk suke nanges jer...perlukah adk gugurkan air mata tue tuk teguran?...Adk ,abg xkaya nak bagi itu dan ini...kalo takat nasihat nie insyallah....Abg akn nasihat adk selagi adk perlukan nasihat abg....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan