Rabu, 8 Jun 2011

Lupe amik duit kat bank..harinie aku xmakan....


Tadi member ajak lunch...aku pun beria jer kuar gi...time dah dekat check dompet duit tinggal tiga hinggit...masyallah!!!...member aku kata, xpe dia belanja..dia nak settle owe dia kat aku...aku kata xpyhlah bayar ..biarlah Allah yg bayar di akhirat....hahahaha...sampai kat kedai aku minum air bandung jer...ingat balik t baru nak jenguk nasi kat pasar malam kat umah tue..harap jgn lar hujan...


Member biar beribu..sahabat nak cari satu pun susah....sahabat nie kawan susah dia ada..senang pun dia ada..leh simpan sumer rahsia kita..tue baru sahabat..kawan nie byk tp sumer time senang jer susah ,sekor pun xnampak bayang...itulah fitrah manusia suka ketika ada...


Bila dah ada sahabat nie jagalah persahabatan tue betui2...sbb mungkin sahabat nie hanya datang sekali jer dalam hidup, mana tau kan xde lagi sahabat mcm dia pasnie...nie story sal sahabat....Kadang2 sahabat nie mungkin diibaratkan mcm konselor or PA kita lak..yealah dia akan komen sesuatu mende tue ok or x..tp dia xmenafikannya just bg suggesstion jer..berbeza dengan kawan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan