Rabu, 8 Jun 2011

Gadis bertudung pilihan utama.


Pada aku biarlah calon isteri aku nanti bertudung....sejuk mata memandang bila balik kerja...dengan senyuman dah bagi hati yg penat jadi normal kembali...tuelah pada pendapat aku nie...tp aku mmg minat perempuan yg bertudung nampak sopan,tp xbermakna xpakai tue xsopan..sbb perempuan bertudung pun ada gak jiwa rock..hahahaha...cantik or tak tue bukan hak aku nak menilainya...Mak aku pun pesan carilah yg bertudung..tue mak kata...abah xkata ape2 pun...kalo bole biarlah aku puas hati sumer org ...


Aku nie mmg selectif bab2 nie...kadang2 aku cube tuk bertahan tp xbole mungkin dah xngam kot..so wat pe nak  teruskan kalo kita berpura2 ( hipokrit ) baik break off jer...kalo pakai tudung, ketiak hangit sapa leh tahan....uwekkk...hahaha..nie bukan sifat aku nak follow perintah awek..mmg syg tp kene agak2 lar...kalo ko nak kikis duit aku..leh go to hell ...nie bukan bank or ah long ko....( gelak sambil cekak pinggang hahahahaha )


Dalam 2003...aku penah date dgn minah kilang mmg cun giler...mcm ner dia leh ok dgn aku pun xtaw..hehehehe.( kejadian nie sblm aku kenal xgrl dulu )..Nak dijadikan ceritaranya, aku ajak dia kuar makan2..Dia setuju keluar...Aku yg lonely time tue pun hepi tahap monyet lar hahhaha...so kami having date..aku jemput dia...tp dia bawak kawan lak ( tp xcun sangat mcm muka bibik umah kak ngah aku jer )..Aku xkisah jalan jer..jalan bertiga tuh...mkn bertiga...sampai aku nak sembang pun payah..Bila petang aku ajak dia pusing2 ipoh dengan kete kancil ( ketika nie dah jd moderno ), hari hujan..pasang air corn lah...Aku biasalah drive..mase dah jalan ade bau mcm puaka dalam keta aku...mula2 biasa jer lama2 naik pekat baunya...mcm nak bunuh aku baunya...Nak jaga ati aku bukak tingkap walaupun hujan lebat tak ingat...awek tue sound.." abg panas ker ? '', aku kata '' nak sedut udara luar ''....giler kan statement aku nie...kawan dia dok belakang senyum2...mmg terbeak lar habuan korang bagi aku hari tue..sampai aku sakit pala hari tue..pastue lost contact..dgr2 dua2 dah kawen..tp sampai sekarang aku xtau sapa yg kentot dalam kete masa tue....mmg bau cilakak......


ok lar kot..dah keram jari aku taip nie...t aku story lagi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan