Khamis, 9 Jun 2011

Hari Jumaat...



Bila jumaat...otak dah set lek kampong...semalam adk yana dah tlg watkan fb dari nset,terima kasih adk yana..xla abg boring lagi past nie...hehehehe..baik betui hati adk yana...hehehe oklah aku balik minggu sbb nak tgk umah aku yang dah siap tue..excited sangat...byk keje nak wat cat rumah dah tentu..lagi 2 bulan nak raya plak...bulan pose xlarat nak mengecat selalu tersadai kat depan tv...hehehehe...


Walaupun rumah dekat dengan hulu chepor..aku nie malas nak gi mandi..dulu mase dok manjoi mesti gian nak mandi chepor..hahha bile dekat dah xmo gi plak..betui org kata.." xdpt beria2 nak, bile dah dpt nak xnak jer" tue sifat mahluk berakal nie xbersyukur hahaha...


Dulu masa mude2 rajin lar lepak dgn geng2 motor aku..pas dah sorang2 kawen..dan dengan urusan masing2...kami terpisah sudah...aku dengan cara aku...aku mmg minat modified nie dari moto sampai keta...motor leh wat kat umah..pomen sendiri jer..keta xbole mengamuk mak aku umah kotor ....hahahaha..


Racing motor pun aku penah merasa...byk haram punya la..zaman jahiliah aku..budak muda tau suka jer...bila dah tua baru rasa gayat nak pecut 180km/j dulu siap aku superman lagi atas rxz...skrg nak kojol leh la..perut pun dah mcm taya kancil...zaman motor aku pakai 2x rxz,2 ex5,satu kapcai 70cc..sumer modified..tp setiap motor tue dah baraii baru tukar baru...last aku nak amik 125z..mak xbagi kalo beli dia nak bako sbb adk aku baru meninggal setahun baru...banyak duit aku bazir time tue..


Tengok kawan berketa xkan aku masih bermotor?...so cari duit tangkap kancil plak..beli mmg standrad banggang la...aku tukar bonot mira L2 jer sempat..pastu aku bercinta tue terus sangkut kate xwat ape..skrg dah cun..solid moderno japan...yesss aku berjaya..insyallah sebelum aku nikah aku nak masuk engine kelisa dulu..best sikit nak acah geng2 turbo...hahaha..


harap hari nie dpt bas awal...sempatlar aku pi pasar malam kat taman meru..hehehheehe
buat adk yana..be alert with yf fb hehhehe..guna ayat dia plak hehehehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan