Khamis, 9 Jun 2011

Dah solat ......baru tenang hatiku



Apa pun jadi...kita akan kembali ke Allah...td pas solat tenang jiwa aku....susah ke senang ker kita ..Allah jgn lupa...sbb Dia lah pemberi rezeki dan segalanya....kini aku dah sedar segala kebahagiaan bertitik tolak dengan apa kita kerjakan....

Hidup aku mmg dah sunyi...tp aku msh ade mak abah...adk2...anak2 buah..dan adik angkat aku yana...dengan mereka aku jd gembira semula..mmg semua manusia diduga mcm2 pahit getir...yg penting pegangan kita xgoyah...

Kini adk yana...adk angkat aku yg aku kenal kat pesbuk...aku nie pemalu so xda la fan perempuan sangat...adk yana nie jer selalu update blog aku bg cantik...secantik dirinya...ewah puji lebih sikit hehehhehe mana taw dia wat lagi cun ker...hehehehehe

sekurangnya aku xbosan...ade gak adk yg sudi baca cerita2 bukan donggeng aku nie...


Bagilah aku kekuatan untuk aku membantu adk yana...bukan untuk menyakiti dia lagi...
amin......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan