Khamis, 9 Jun 2011

Aku insan yg lemah..



Apa dah aku buat nie.....adk yana nanges sbb aku...sbb ego aku...sikap aku nie...jahatkah aku?..aku xberniat pun nak sakitkan ati dia....dia baik dengan aku..dia mahu menumpang kasih dengan aku..aku pulak wat dia sedih...aku menyesal tul dan aku tak tau mcm na nak pulihkan hati adk yana....Kesian dia...apalah ego aku sampai menyakiti ati dia...Adk mmg so istimewa buat abg....abg xnafikan..tue abg carring sal adk...td adk dah kata abg mcm abg sendiri abg redha..abg terima selagi abg leh bersama adik ketika duka....abg xkan ulangi lagi hal mcm nie adk...sbb abg sayangkan adk yana...syg sbg adk abg.....
biarlah sampai bila2......
abg sedih sangat bila baca statement adk kat pesbuk abg td.....maapkan abg adk..
abg bersalah...........


Kiranya adik yana baca ..jgn pulak nangis tau.....
sbb abg wat luahkan kat sini jer.....
kira mcm tempat berbicara abang di alam maya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan