Isnin, 6 Jun 2011

Semalam yang sepi...

setiap malam aku kini sepi..sepi sesgt...tiada apa aku nak buat...tiada sms..tiada call..tiada sumer...rutin biasa pas semayang isyak..baring2 dgr radio or tv...tido akhirnya..Itulah hari2 aku wat sampai badan dah chubby..nasib tiap2 minggu lek kampung...ade gak senaman nya...Semalam mak call kata umah dah siap ( dengan nada gembira walaupun mak demam ) tue kisah umah..kisah aku laks ade member kampung nak tumpang tido umah..aku nak suh dia tido kat ruang tamu jer lah...sbb dia berdengkur...Tengah malam adk ..sms aku..terkejut gak takut dia xsihat or ada ape2 hal,walaupaun dia bukan saudara kandung aku..Aku mmg jenis cepat risau dan panik..kadang2 sifat amik berat aku wat org jd runsing dengan aku..Pada aku simple, bila org tue dah kata " jgn " jer cukuplah..mmg aku xamik pot lagi hal dia..Aku nie cepat touching sikit..xtaw ngapa...


Mungkin xde bahagia dalam kehidupan aku...?..


Pagi tadi mase aku ride motor..aku nampak  awek pratikal kat opis aku...rupanya dia dok kat area umah aku...aku jenis penyegan so aku just tengok jer...xnak cari pasal kat tempat org..kita merantau so kene hati2..


Sampai kat opis..aku kene tinggal bas laks...patotnya aku gi putrajaya hari nie untuk anugerah pekerja cemerlang, aku just memeriahkan jer..member aku yg amik..last aku masuk opis..ade drawing xsiap lagi..hari nie aku nak settle sume...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan