Isnin, 6 Jun 2011

Hari Paling Bosan

Kat pesbuk pun aku boring...layan blog yg dikemas kini oleh adk aku..dah cantik..mmg taste aku ada blog mcm nie..sbb aku malas nak create blog..tp bg bab gadget and software aku suke...edting picture pun suka wat walaupun xsemudah ABC...Aku suke wat mende2 yg mencabar otak walaupun aku selalu dok umah...Otak kalo guna selalu bole jd senjata ( ayat dialog dlm Juavana ) hehehehe tp betulah..dulu aku nie buta ICT...masuk  goment pon terketar2...tp skrg kwn2 lak mintak tlg repair itu ini..bukan takbur just aku bersyukur dengan ape yg ade...Mungkin Allah memberi aku otak yg cepat menangkap ape yg di ajar...lagi satu aku leh bace fikiran org lain terutamanya baru kenal..mcm aku leh scan personaliti dia...mcm mengarut tp saper dah kenal aku dia taw lah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan