Rabu, 22 Jun 2011

Adakah aku hina disisi semua?........tiadakah kesian belas untuk aku?...

Petang nie layan lagu " fatasia bulan madu ", mmg touching beb...teringat zaman aku budak2 dulu..kasut airwalk atas paras tumit...lama aku nak tp lambat dapat sebab abah gaji kecik and adik2 masih sekolah...time lagu nie dekat2 raya..punya teringin pinjam kat abg sedara..dapat rase seluk kaki kat kasut pun dah suke sangat..sbb aku tahu aku xkan dapat punya....sampai sekarang pun apa yg aku nak xkan jd kenyataan...sedih tue sedih gak fikir nasib aku mcm nie....tp terima ja lah...org suke x kat aku ..aku terima ja...memang aku xpandai mcm semua lelaki...pandai membelai perempuan...melayan..mcm2 lah...aku xnafikan aku mmg xpandai...aku nak wat tue fikir lak salah kat ajaran agama..semua xbole...biarlah aku derita kat dunia asal aku xseksa teruk di akhirat...dunia umpama penjara wat org2 yg beriman...aku xlah maksum..sekurangnya aku ikut arahNya...Aku mmg dah derita sekarang so aku xkisah jika org benci kat aku..sbb aku dah lali mcm nie..aku serba xkena...aku wat semua org xsuke...sikap aku teruk...aku dah penat ..penat dengan apa aku dah wat...~ better aku silent jer ~...kadang2 silent pun jd bahan...Luahan2 aku semua mcm nampak aku yg bersalah...memang aku nie xde peluang nak nampak xbersalah....

Kemiskinan dah biasa dengan aku. dan family...
Dihina suatu tika dulu mmg dah biasa..
Ala biasalah org susah saper nak pandang....
Aku ingat setiap org2 tue...
Biarlah mereka bahagia dengan kata2 mereka...

Aku banyak kali untuk bercinta..tp semua kecewa sampai kini aku asyik kecewa....
bila berakhirnya pun aku xtahu...
mungkin kah bahagia seperti diharap...
atau kecewa bakal mengiringi hari2 ku

Tiada cinta untuk aku...rase dah malas tuk mencari cinta...sbb aku nie bukan dari golongan romeo...so baik aku dok ketepi ajer...biarlah si romeo dan juliet bercinta..biarlah aku bergembira atas cerita mereka..yang mmg xkan hadir dalam hidup aku ialah cinta..aku rela menyendiri mcm nie selamanya...

~~ Tamat sudah untuk hari nie...~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan