Khamis, 23 Jun 2011

Meeting petang tadi...

Alhamduliah selesai sumer..td ade la syrkt wat demo sal product syrkt mereka...aku ingat Dato , Timbalan Pengarah dan org dari wakil syrkt tue jer...rupa2nya syrkt tue Datuk Manan yg punya...dia ada wat projek pilot kat pulau beruit sarawak..treatment air laut tuk diminum...fantasik...


Biasalah promote syrkt msing2..aku dengan member aku terpaksa jadi bidan terjun cover engineer yg dah cuti berkahwin...sembang2 sal projek tue..aku mcm biasa diam dan baca profile syrkt..malas nak tanya soalan yg comman sgt...dari perhatian aku syrkt nie bole tahan gak costing nya...bukan kecik2 modal..


Dato sama Dato just tgk perbincangan kami ..kadang2 mencelah..tp yg lawaknya Timbalan pengarah bole kata kami berdua nie engineer..mak aii tenggelam telo..hahhaha tp bangga gak lar..design byk aku yg wat layout..hahaha kira aku nie berguna gak dalam situasi sebegini...


Bila dah xde mende nak goreng Datuk Manan pon nak gerak balik..salam2 aku dengan member hantar dia ke lift..dia tau kami orang jkr...dia pon sembang2 sal teknikal..aku iakan jer..jahat aku nie...hahahha...


Tue jer coretan yg aku buat petang tadi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan